Biblioteca Escolar
Colexio Ramón de la Sagra (A Coruña)

xoves, 26 de marzo de 2020

Desde a vosa Biblio.

Ola a todas e todos!!
Que ganiñas de vervos!
Pero non pode ser. Temos que quedar na casa un tempiño máis.
Desde a miña casa escríbovos eu:

Aquí estou e aquí vos espero, coidando da vosa Biblio e de todo o que ten.
Mentres, por se andades faltos dun conto contado, dun libro para descargar, dun vídeo bonito, lembrade:

  • GaliciaLe permite facer descargas de balde. Hai libros para todas as idades, en galego e en castelán.
  • As Bibliotecas Municipais da Coruña, ofrecen Contacontos que as bibliotecarias realizan desde as súas casas.
  • O meu baúl, BaúldeCascarilla, na marxe dereita deste blog, está cargadiño de cousas bonitas, que vos poden gustar.

Lembra tamén que reler é algo estupendo. Vai aos teus libros da casa. Colócaos comezando polo teu super favorito ... e léeos de novo!!

Coidádevos moito e, xa sabedes: EU QUEDO NA CASA.

Ningún comentario:

Publicar un comentario